Gyors Szállítás

Magas Minőség

Biztonságos fizetés

0 Ft
Cart

Nincsenek termékek a kosárban.

Panaszkezelés rendje

A Fogyasztó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő.
Ügyfélszolgálat 
e-mail cím: ugyfelszolgalat@koshar.hu
telefonszám: +36706133213

A Szolgáltatóval fennálló vitás ügyeket célszerű a megadott panaszkezelési elérhetőségeken rendezni. Amennyiben ez nem vezet eredményre, a vásárló vitás esetén a lakóhelye, vagy tartózkodási helye szerint illetékes megyei békéltető testülethez vagy bírósághoz fordulhat, amennyiben jogszabálysértés kapcsán szeretne hatósági bejelentést tenni, akkor a lakóhelye szerint illetékes járási hivatal fogyasztóvédelmi szervéhez fordulhat. A Vivarcorps Kft. a vitás kérdések gyors és hatékony megoldásában érdekelt, de az ügyfél kezdeményezésére elindított békéltető testületi vagy hatósági eljárásban együttműködésre kötelezett, így azokban természetesen részt vesz.

A jelen szerződésben és a kapcsolódó dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabályok az irányadók.